Saturday, January 7, 2012

T A T L E R Blog Followers World Wide




























Siste måneds sidevisninger her på TATLER-bloggen viser et dramatisk fall blandt mine faste svenske følgere. Hvor holder alle mine faste svenske blogglesere seg for tiden? Håper dere kommer tilbake snart! Norske lesere troner ellers på toppen med 636 visninger, fulgt av Tyskland med 112, USA 100, Russland 58, Nederland 41, Sverige 40, Ukraina 24, Taiwan 22, Frankrike 18 og til sist Storbritannia med 15 visninger. (Söta-bror ønskes velkommen tilbake!)

Tusen takk til alle som regelmessig følger bloggen min - setter pris på det!

Last month's page views here on the TATLER-Blog show a dramatic dip among my Swedish friends and followers. Where are all my regular Swedish Scottie-fanciers these days? Hope you will return soon! Norwegian readers are on top with 636 views, followed by Germany with 112, the U.S.A. 100, Russia 58, the Netherlands 41, Sweden 40, Ukraine 24, Taiwan 22, France 18 and finally the United Kingdom with 15 views. (I really miss all my Swedish friends!)

Many thanks to all of you for keeping returning to my Blog - it is much appreciated!

4 comments:

  1. Hva kan man si? gjenspeiler det en mgp-kultur? liker nisjeproduktet av en blogg du har, P. fantastisk lesning!

    ReplyDelete
  2. Takk! Hyggelig at du liker bloggen! Nå er jeg ganske svak for MGP selv, og man skal ikke kaste stein i glasshus! Jeg tror muligens at det er alderen, og dermed datakunnskapene, til mine svenske lesere som er årsak til nedgangen. De fleste av mine svenske følgere er nok skotteoppdrettere, og de blir ikke yngre i Sverige! Ser man f.eks. på aktivitetsnivået i den svenske FB-gruppen for skotsk terrier er den også svært mye lavere enn den tilsvarende norske - selv om den svenske gruppen har flere medlemmer. Jeg vet ikke, men dette er kanskje representativt for interessen for skotsk terrier hos söta-bror for tiden?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Kirk Franklin Son Had A Nervous Break Down | The Church vs Kerrion Franklin and baby mom Shawn Ewing Kirk Franklin vs Kerrion Franklin

    ReplyDelete